pátek 17. července 2020

Hlášky dětí II.

Na dětech je úžasné to, že co mají na srdci, to hned taky na jazyku, nelámou si hlavou s tím co je vhodné a co ne a jejich vnímání světa je prostě úžasné. A přesně proto vznikají věty, které nás dospělé pobaví a připomenou nám tu dětskou kreativitu a představivost, ze které jsme už my vyrostly. Proto jsme s Klávesničkou sepsali hlášky nedávných dní, abyste se i vy mohli pobavit.



Hlášky kluků Mámy Kačky

Syn: Jé v nočníku mám 3 bobky - to je maminka, ten velký tatínek a ten malinký miminko.

Syn ukazuje na pána s nadváhou: Jé mami ten pán má taky v bříšku miminko?

Syn: Mami proč máš tak velký zadek?
Já: Protože mi tak narostl.
Syn: Ale je pěkný. Táto mamka má velký a pěkný zadek.

Syn: Tati já vidím to hrozné horko.
Táta: Já ho teda to horko nevidím.
Syn: Ty si ale trdlo, když ho nevidíš.

Při grilovačce u babičky
Babi z tebe by byl ale dobrý špekáček

Dojedou sousedi s kočárkem a v něm mají měsíční miminko, na zahradu kde grilujeme. Syn se jde hned podívat a sousedi říkají: To je chlapeček jmenuje se Honzík. A co budete mít vy? (V lednu čekáme miminko)
Syn: No přece špekáčky.

Při čtení
Táta: Co dělá čáp?
Syn: Staví hnízdo.
Táta: A co nosí čáp? (Předpokládaná odpověď miminka)
Syn: No přece paličky.

Na obrázku jsou na stavbě na zemi rukavice a syn říká: Dívej tati utrhnuté ruky.

Starší sedí na nočníku a slyším, jak tlačí.
Doběhne za mnou mladší a říká: Mami spláchni bráchu do záchodu?
Já: Proč?
Syn: Já ho nemám rád, když tak moc smrdí.

Táta: Běž si uklidit hračky do pokojíčku.
Syn: Já na to dneska nemám už nervy, až zítra.


Hlášky syna Mámy Klávesničky

Syn obědvá s tatínkem, zatímco jsem byla na toaletě.
Ptá se, kde je máma. Tatínek odpoví, že na záchodě.
Na to syn konstatuje: Máma sere.
(Cítím potřebu dodat, že toto slovo nepochytil u nás doma, ale v jiné domácnosti.)

Chystáme se s malým ven, oblékám se a ptám se, spíš pro sebe: Jsem v tom tlustá?
Odpověď na sebe nenechá dlouho čekat: Ano. Říká náš klučík.


Která se vám líbí nejvíce? A vzpomenete si taky na nějakou?

Máma Kačka a Klávesnička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zácpa u batolat

Myslela jsem si že u třetího prcka mě nemůže nic překvapit i doktorka mi dovolila chodit na kontroly co dva měsíce a ne po měsíci, abych nem...