pátek 17. července 2020

Nová spoluautorka

V poslední době blog hodně zanedbávám. Co vám budu povídat - je toho prostě moc….dva prcci, domácnost, nějaké ty opravy bytu, rodinné oslavy a těhotenství (to totiž není o tom, že jste v balení 1+1 navíc, ale hlavně o létaní po doktorech a milion dalších vyšetřeních). Navíc i poslední dobou mám nějaký autorský blok, ne že by nebylo o čem psát, ale spíše vždy článek rozepíšu a s koncem si nevím rady nebo se mi do dopisování už pak nechce a tak tu mám asi 5 rozepsaných článků a jejich publikace je v nedohlednu.

Proto jsem oslovila mou věrnou čtenářku, jestli by mi s psaním článků trochu nepomohla a blog neoživila. Nedávno mi přišel mail s článkem, který vyjde už tento týden v nové rubrice (v menu jsem vytvořila novou ikonku, kde najdete její články). A o kom je vlastně řeč? Níže se vám sama krátce představí.


MÁMA KLÁVESNIČKA

Kdo?

Někdy jsem i dospělá, někdy ještě dítě, jindy zase kuchařka, často čtenářka a posluchačka hudby, především jsem však máma, která se každý den ptá, jestli to rodičovství dělá správně.

Proč?

Protože Kačka jednou nadhodila, že bych u ní mohla publikovat články a protože mám občas potřebu se podělit o postřehy ze světa mateřství a rodičovství, ale nechci si již zakládat blog.

Co?

Nechci se opakovat, ale bude to o tom, co mě potkalo na cestě rodičovstvím a mého rostoucího dítka.

Moc se těším na naši spolupráci a doufám, že jsme vám udělali radost.
Pokud by se našla další maminka, která by se k nám chtěla přidat, napište mi do zpráv.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zácpa u batolat

Myslela jsem si že u třetího prcka mě nemůže nic překvapit i doktorka mi dovolila chodit na kontroly co dva měsíce a ne po měsíci, abych nem...