pátek 17. července 2020

V břiše se mi ale dějí věci

...kde to jsem všude tma, nic neuslyším, ale je tady pěkně teploučko a měkoučko, z tadyka mě nikdo nedostane

...páni co to je za zvuk, takové bublání a chrčení a co to je tam v pozadí úplně potichounku, to bude ta nahoře, když mluví pěkně to se mnou vibruje, to mám ráda asi si schrupnu

....hurá už můžu otevřít oči ta tma už byla nudná, no tak co tu máme - hele to je ta věc co mě furt bouchala do hlavy, má takový zvláštní tvar - taková plácačka, jé já s n můžu hýbat, zkusím ji ochutnat....hmm není to špatné, no řekla bych že je to přímo výborné, tak to už s pusy nevytáhnu a hele ony jsou tu ještě další, jestli já nejsem příbuzná chobotnici

....hej ty tam nahoře dala bych si nějakou dobrotu - dortík, zmrzlinu, čokoládu.....no fuj co to je to je zase mrkev...to jsme si nedomluvili chtěla jsem něco sladkého....hej ty slyšíš....aaaa už to tu máme - mňamka

....a hele když se pořádně natáhnu, slyším tu tam nahoře pěkně hudrovat, zkusím to ještě jednou...jo fakt to funguje...to je sranda a ještě a ještě a ještě...tohle mě bude bavit dlouho

....ježiši to jsou zas ti dva zpěváci (bráchové), zpívají pořád ty samé odrhovačky dokola, za chvilku je budu umět i já nazpaměť, radši mě pěkně hlaďte, furt lepší varianta než poslouchat tyto škreky

....jé ta nahoře zpívá to je super hned se mi lépe usíná....no počkat nepřestávej...pěkně se zavrtím tak a ještě jednou….a už zase zpívá a můžeme jít spinkat

...to je zase ten hrozný chlap (táta), slyším ho sice je občas, ale za to nezavře pusu, může být někdo víc ukecaný, tu nahoře nepustí ani ke slovu, aby mu mohla povykládat, jak jsem celý den trénovala fotbal

..už mi tu je nějak těsno, jestli to tak půjde dál, asi se budu muset porozhlédnout po novém bejváku

...tak nějak si představuji že to uvnitř mě v břiše probíhá Smějící se


(p.s. psala jsem v ženském rodě, ale stále je pro mě tajemstvím jestli je tam kluk či holka)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zácpa u batolat

Myslela jsem si že u třetího prcka mě nemůže nic překvapit i doktorka mi dovolila chodit na kontroly co dva měsíce a ne po měsíci, abych nem...